x

Registrace

Podmínkou, abyste u nás mohli tisknout, je registrace v systému ViperPartner. Klikněte na tlačítko Registrace vpravo nahoře.
rejestracja nowego uzytkownika w drukarni internetowej ViperPrint.pl
 
Následně vyplňte registrační formulář.
Při tvoření uživatelského jména a hesla nepoužívejte zvláštní znaky (např. @, $, &). Uživatelské jméno a heslo mají obsahovat 4-10 znaků. Zkontrolujte uvedené údaje – budeme je používat v kontaktu s Vámi a pro vyřízení Vašich objednávek. Abyste mohli pokračovat, seznamte se a odsouhlaste obchodní podmínky spolupráce. Registrace bude ukončena kliknutím na tlačítko Registrovat.
 
formularz rejestracyjny
Pro potvrzení registrace Vám pošleme e-mail. Aktivace účtu nebude vyžadována.

Podání objednávky

Menu výrobků je základním prvkem hlavní stránky. Najdete zde ikony nabízených výrobků.
 
menu produktów, wizytówki, biznes karty, karty pocztowe, ulotki, plakaty,
 
Pro lepší navigaci jsme nad nimi umístili listy, umožňující základní třídění výrobků. Jsou to:
        kategorie produktów, wszystkie produkty, kalendarze, nowe produkty, ulubione
 
  • Vše - všechny výrobky z naší nabídky.
  • Vizitky- vizitky dostupné na našich stránkách.
  • Akce - aktuální akční ceny.


Stačí kliknout na vhodnou ikonu a dostanete se na podrobný výběr parametrů výrobku.
 
Výběr parametrů výrobku.
V této fázi se rozhoduje o základních parametrech výrobku. Podle druhu výrobku se vybere:
  • řada výrobků
  • formát
  • barvy
  • druh zušlechtění
  • další možnosti

V případě problémů s výběrem parametrů stačí přemístit kurzor na , pro pomoc a vysvětlení.

V závislosti na vybraných parametrech se mění další prvky výrobku, jako:
  • ID výrobku, usnadňující jeho vyhledání
  • makety a další soubory pro podporu přípravy projektu
  • galerie fotografií výrobků
Mění se také ceny, které jsou, kromě konfigurátoru výrobku, hlavní částí stránky.

cennik i termin realizacji
 
Galerie výrobků, makety, názorné soubory, podpora pro přípravu projektu jsou dostupné v pravé části.

cennik i termin realizacji
Po kliknutí na vybranou cenu (v závislosti na počtu výtisků a lhůtě vyřízení) následuje přechod do košíku. V této fázi bude k objednávce připojen soubor s projektem. Lze to provést dvěma způsoby:
  • z disku
  • z účtu FTP - vyberete soubor ze seznamu souborů na Vašem účtu FTP
Lze připojit poznámku nebo odstranit objednávku.

Jak odeslat soubor – více informací...
Pokud jsou všechny objednávané výrobky vloženy do košíku, dalším krokem je výběr doručovací adresy.
 
Další možností je označení tzv. neutrální zásilky. Označte tuto možnost, pokud chcete poslat zásilku přímo Vašemu zákazníkovi.
Možnost neutrální zásilky pomůže doručit zásilku nejrychleji Vašemu zákazníkovi. Pokud ji označíte, zásilka s objednaným zbožím:
- bude odeslána na adresu uvedenou v poli doručovací adresy;
- nebude označena našimi údaji, jako odesílatel bude uvedena Vaše firma.

Tato možnost je zejména vhodná, pokud má být zásilka s výrobkem doručena přímo Vašemu konečnému zákazníkovi.

Faktura – daňový doklad je ke stažení v Zákaznické části, v oddělení Vyúčtování. Za volbu neutrální zásilky není účtován příplatek.
przesyłka neutralna noname
Vyberte způsob platby, který Vám vyhovuje. 

V případě elektronické platby bude vygenerována faktura, systém Vás automaticky přesměruje na příslušné stránky k provedení platby.
PayU Platba přes internetový systém PayU, kde lze použít kreditní karty: MasterCard, Visa, AlleKarta.

Na závěr se odeslání objednávky potvrdí tlačítkem Potvrdit nákup. Po kliknutí na toto tlačítko se zobrazí potvrzující hlášení, automaticky bude vygenerována faktura na objednané zboží.

Pokud platíte v systému PayU nebo kreditní kartou (PayPal), hlášení se objeví až po provedení platby v systému PayPal.

Zákaznická část ViperPartner

Zákaznická část se nachází na pravé straně monitoru. Zde můžete editovat osobní údaje, můžete také ověřit stav vyřízení objednávek.

Pro podání objednávky je nutné přihlášení. Přihlášení probíhá vložením uživatelského jména a hesla, které byly uvedeny při registraci. Pokud si nepamatujete údaje, můžete použít funkci připomenutí hesla. Údaje pro přihlášení budou odeslány na Váš e-mail, který jste uvedli při registraci.
 
panel klienta ViperPartner
 
panel klienta ViperPartner


Váš košík - místo na Vámi objednávané zboží.
panel klienta ViperPartner


Zprávy - zde se objeví informace o všech akcích a změnách nabídky.
panel klienta ViperPartner


Objednávky - zde se objeví informace o změnách stavu vyřízení objednávky.
panel klienta ViperPartner


Zásilky - podrobnosti ohledně dodání a stavu doručování zásilek.
panel klienta ViperPartner

Vyúčtování - informace o platbách.
panel klienta ViperPartner

Nastavení - zde můžete měnit údaje týkající se Vašeho účtu (název firmy, adresa, jméno a příjmení, e-mail, číslo telefonu).
panel klienta ViperPartner


Odhlásit se - není nutné uvádět popis této funkce.
Po kliknutí na odkaz Objednávky můžete sledovat stav vyřízení aktuálních objednávek nebo si prohlédnout historii objednávek.

Objednávka může mít následující stav:
 
čekající Objednávka byla přijata k vyřízení, probíhá kompletace: čeká se na soubor s projektem nebo na přijetí platby (v případě předplatby).
kontrola Probíhá kontrola objednávky, ověřujeme, zda je odeslaný soubor v pořádku a v souladu s objednávkou, soubory kontrolují naši grafici v době 8.00-16.00 h (pracovní dny).
chyba souboru Obdržený soubor neprošel kontrolou, podrobnosti obdrží zákazník e-mailem; nezbytná je oprava souboru.
kompletní Obdržený soubor prošel kontrolou; objednávka byla předána k tisku, nelze měnit soubor nebo provádět úpravy v objednávce, nelze zrušit objednávku.
vyřizování Probíhá vyřizování objednávky, lhůta a způsob vyřízení závisí na výrobku; tisk, řezání, další možnosti, příprava k odeslání.
vyřízeno Výrobek byl odeslán na uvedenou adresu.
 
Objednávky bez souboru nebo s chybným souborem budou zrušeny během 2 týdnů od odeslání zprávy, ve které jste informováni o chybném souboru.
V oddělení Zásilky máte možnost nahlížet do obsahu zásilek, které připravujeme.
panel klienta paczki
panel klienta - faktury
V oddělení Vyúčtování lze provést platbu (PAYU), zkontrolovat podrobnosti objednávky a vytisknout fakturu.
panel klienta - faktury 
Údaje zákazníka
Pokud Vaše firma změnila údaje, např. adresu, e-mail nebo telefonní číslo, můžete provést změny po kliknutí na tlačítko Nastavení v zákaznické části. Nelze měnit uživatelské jméno a DIČ.
panel klienta - ustawienia
 
Doručovací adresa
Zboží může být doručeno na adresu Vaší firmy nebo jinou adresu.
panel klienta - ustawienia

Zprávy
Můžete obdržet zprávy o stavu Vaší objednávky v každé fázi jejího vyřizování.
panel klienta - ustawienia

Zaručujeme nejvyšší kvalitu!