x

Vánoční produkty v nabídce Viperprint

Zasíláte vánoční přání elektronicky nebo přes mobil? E-mail, natož SMS nevytvoří sváteční atmosféru. Vraťte se k tradici! Unikátní a originální tištěná vánoční přání nebo kreativní tašky a nálepky na dárky jsou skvělý nápad. Naše tiskárna právě zahajuje vánoční sezónu 2018. Tiskneme všechny vánoční produkty, od vánočních pohledů až po firemní pozvánky.

Vánoční pohledy - historie

Vánoční pohled je i nadále populární způsob zasílání vánočních přání. Odkud se vzala tradice zasílání vánočních pohledů? Nejčastěji se poukazuje na Velkou Británii a rok 1843. V té době Sir Henry Cole, státní úředník, který pomáhal reformovat tehdejší poštu, spolu s kamarádem, umělcem Johnem Horsleyem, přišel s myšlenkou vánočního pohledu. Zakrátko bylo v Londýně vystaveno na prodej prvních 1000 kusů ručně malovaných vánočních pohledů. Zvyk zasílání vánočních pohledů se rozšířil spolu se zavedením poštovních služeb, což souviselo se stále hustější sítí železnic. Jedním z výjimečných příkladů vánočních pohledů a důkaz, že mohou být považovány za umělecká díla, jsou projekty Williama Egleye, který ilustroval některé knihy Charlese Dickense. Nyní jsou jeho vánoční pohledy předváděny v největších britských muzeích. Začátkem 20. století se zvyk zasílání vánočních přání rozšířil do celé Evropy, populární se stal zejména v Německu. Do Polska se nápad dostal koncem 19. století. V roce 1900 byla vyhlášena soutěž o nejlepší název pro tento způsob zasílání přání. Bylo vybráno slovo “pohled”, které vymyslel známý spisovatel Henryk Sienkiewicz.

Christmas Party – neboli vánoční večírky

Předvánoční doba je skvělá příležitost k nákupům a společenským setkáním. Celkem nedávno se rozšířila móda na vánoční večírky (Christmas Party), na které jsou zaměstnancům zasílány speciální pozvánky. Tyto večírky často pořádají specializované firmy, a mívají stále větší význam. Díky těmto setkáním jsou Vánoce pestřejší.

Individuální projekt nebo hotová grafika?

Jak vypadají vánoční pohledy dneska? Projekt vánočního pohledu nebo pozvánky na firemní vánoční večírek má představovat nejen obsah, zajímavý obrázek nebo grafický motiv, ale různé druhy zušlechtění, např. lesk nebo zlacení papíru. Přání mají být přizpůsobena konkrétnímu příjemci, promyšlená a připravena předem. Vhodná je jejich personalizace, ale raději se vyhněte osobním tématům, např. u firemních přání. Čím jsou vztahy formálnější, tím bude formálnější přání. Neposílejte vánoční přání na poslední chvíli! Pošta má během vánočního období plné ruce práce. Proto zasílejte pohledy ve správnou dobu. 1. prosince je příliš brzy, 23. prosince je samozřejmě pozdě. Nejlepší je odeslat vánoční přání v polovině měsíce. Novoroční přání je nejlepší odeslat těsně před Štědrým dnem nebo těsně po Vánocích. Pamatujte, abyste objednali tisk vánočních přání nebo pozvánek na Silvestra s předstihem. Vánoční přání určena klientům lze využít několika způsoby. Jejich odeslání tradiční poštou je jedním z nich. Můžete je rozdávat při zasílání objednávek nebo připojit k prodávaným výrobkům. Klienti se budou cítit poctěni a budou posuzovat Vaši firmu ještě lépe.

Takový dárek... škoda rozbalovat

Mnoho lidí si myslí, že rozbalování dárku je mnohem napínavější než radost ze samotného dárku. Originální obaly nebo tašky na dárky jsou skvělým řešením nejen pro stylové svátky. Ve vánočním období pomohou firmám přiblížit značku klientům a dostat se do jejich povědomí. Personalizace projektu, logo a firemní barvy na vánočním pohledu nebo dárkové tašce budou mít kladný vliv na vnímání značky.

Představivost – jediné omezení

Během navrhování firemního vánočního pohledu nebo jiných tištěných vánočních produktů je představivost jediným omezením. Vždy stojí za to klást důraz na jednoduchost. Stačí zvolit minimalistický design v barvách značky, abyste se odlišili od konkurence. Můžete také použít tradiční barvy – červenou, zelenou, zlatou a stříbrnou. Vše závisí na osobních preferencích a vkusu. Vezměte v potaz technické aspekty na úrovni projektu – např. volbu zušlechtění. Pokud nevíte, zda zvolit ražbu nebo hot-stamping, nebo čím se liší foliování od UV laku, kontaktujte nás a zeptejte se na zušlechtění vánočních produktů.

Vše, co svítí, mění barvy, leskne se…

Zušlechtění papíru není nic jiného než nanesení na jeho povrch různých materiálů za účelem vizuálního vylepšení, ozdobení. Všechny techniky, které umožní získat lesklý povrch nebo imitaci zlata nebo stříbra, budou skvělým řešením pro vánoční období. Na zušlechtění je vhodné pamatovat také u přáníček, obalů a dárkových tašek. Sváteční vzhled obalů na dárky má zvláštní význam. Spotřebitelé často očekávají možnost objednat výrobek v hotovém dárkovém obalu. I když tradiční pošta pomalu zaniká a komunikace probíhá elektronicky nebo telefonicky, a v obchodech panují výrobky navržené podle zajetých standardů, je škoda zapomínat na tištěné vánoční pohledy nebo dárkové tašky, zhotovené dle vlastního návrhu. Přání, které lze vzít do ruky, zůstanou v paměti na dlouho, originální obal zaručí mnohem větší radost z obdrženého dárku!

Zaručujeme nejvyšší kvalitu!